Rapportera inlägg

Valt inlägg:

– Plötsligen är ”alla” tjejer mer eller mindre våldtagna – alla barn mer eller mindre förgripna på – alla pojkar och män presumtiva sexförbrytare eller kompletta sexopater som inte önskar annat än makt och misstänks inte ha de minsta behov av kärlek, empati eller ömhet. Citerar ett inlägg jag hittade på ett annat forum//Fan. Alla killar kanske inte har varit så schysta som jag vill tro och jag kanske inte har varit så cool som jag önskar och bara gjort sådant som jag själv vill.//sc. Detta ”kanske” säger en hel del – jag tror att den här typen av uppblåst häxjakt är kontraproduktiv och i förlängningen bara förvärrar könskriget. Hur är det, kan en tjej/kvinna vara både madonna och hora? Varför belastas kvinnan med skam för att hon både är ett sexhungrigt hondjur och en kapabel människa med samtliga mänskliga egenskaper? Är det verkligen rätt metod att försöka överföra den kulturellt och religiöst betingade skulden från kvinnan till mannen? Vad tror sej den mansaggressiva feminismen vinna på det? Redan nu vacklar mannen betänkligt, undviker kvinnliga kontakter både på dansgolvet enligt Pia och som familjemedlem. Ensamboende män är en normalitet och ungdomspsyk får ta emot många vilsna grabbar som inte får ihop sin sexualitet med den misstänkliggjorda bilden av att vara man. Är det inte dags att ta tillbaka initiativet från den manshatsfixerade feminismen för att möjliggöra verklig jämställdhet - med den feministiska agendan blir allt bara värre.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?