Valt inlägg:
OK Pia, Aguirre och Patrik - vi har säkert alla något att lära av varandra - därmed inte sagt att vi är några föredömen, men det är kanske inte det saken gäller heller. Intressant är det ändå att vi har så personliga kopplingar till vad det nu är. Reellt är det ju också för var och en och är det så länge inte respektive persons föreställningsvärld rasar samman - inte ser jag heller något fel i att var och en tar vara på magin så länge den verkar. Ord som andlig, själslig är möjligen mer präglade av intellektet än den verkliga upplevelsen av detta något bortom orden, detta sublimt närvarande - mycket sällan påträngande. Jag begriper det inte - även få andra. Har inte träffat någon egentligen men jag har träffat många sökare. En kompis i kris bad att få låna min ateljé några dagar - jag förstod att han behövde det så jag hittade på något annat ett tag - han lovade dyrt och heligt att inte slå sönder någonting - det fanns en risk eftersom han var nära att bli galen och han brukade vara ganska våldsam av sej - efter tre dar kom han ut därifrån och var frälst. Jag fattade inte vad som hänt där inne - inte han heller, men fräls var han, och är visst fortfarande :- Själv har jag nosat lite bakom förlåten utan att vara alltför påflugen - mest uppfattar jag det som en envägskommunikation, men ibland har något hänt som givit mej ståpäls över hela kroppen - men det säger mej inte vad det är, låter mej bara ana.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?