Valt inlägg:
Lina: du verkar 1 ha oklara diagnoser, vilket är problematiskt i sig! 2 Ditt ärende är "gammalt" 1989 och de behandlingarna du nämner används i n t e idag osteopat- samt koldioxidlaserbehandlingar som vedertagna behandlingar. Men jag vill göra dig uppmärksam på att i n g e n kan anklaga någon läkare idag för tidigare brister, då viss kunskap inte fanns/var vedertagen i Sverige. 3 Att din nackskada ? oklar diagnos skulle ha orsakat njurbäcksinflammationer låter märkligt. Adrenalin används vid t ex svåra astma/allergichocker, http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID19741206000026&DocTypeID3
så jag förstår inte riktigt din kritik; att "läkarna håller sina kolleger bakom ryggen" m m. 4 Jag skulle föreslå att du vände dig till FK igen och bad om en mer noggrann objektiv utredning och därpå en möjlighet till rehabilitering, så att du åtminstone kunde få hjälp till självhjälp. Den patienten som själv tar ansvar för sitt liv, inhämtar kunskaper, har god vilja och samarbetar, får större möjligheter att t ex återgå till livet. Den som ger upp har ett sämre utgångsläge. Oavsett vad. Verkligheten är så. Man kan därför även själv bli sin värsta fiende. Spelar alltså ingen roll om man är fattig eller rik i det sammanhanget, i Sverige. /// Tror nog att ditt liv skulle definitivt kunna bli mer innehållsrikt om du kanske istället ställde in "klockan" på framtiden. Tror på dig!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?