Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#61 Så bra då inger att din egen lilla vetenskap kullkastar allt vad den övriga forskningen kommit fram till - man kan undra varför vetenskaparna inte går till oraklet inger direkt? Varför t ex kvinnor föder flera barn i flyktingläger där även svår misär är en del av verkligheten har förmodligen mer med instinkt och den mänskliga artens reproduktionsbeteende att göra än med någon könsmaktsordning du vill få det till - dessutom kan du ju alltid informera om vad du talar om - i flyktingläger gäller helt säkert andra betingelser än det gjorde i skogar och savanner för tolvtusen år sedan. Och jaså,,, kanske kan det tyckas dumt att vi som däggdjur beter oss som vi gör, men det har gagnat vår numerär hitintills, men allt är förgängligt och då den mänskliga arten kommit till sin vändpunkt så återstår demonteringen av vår storhet - bara att hoppas på att livet kommer på något bättre. Huruvida mina övriga påståenden är korkade tror jag inte du kan avgöra vilket fler av dina egna uttalanden vittnar om - jag tror inte heller att mina funderingar faller i någon mer belastande dager om du avstår från dina fördomsfulla och insinuanta kommentarer - men bra i alla fall då du då slipper blamera dej själv "till allmän beskådan", alltså ett ovanligt klokt beslut, gratulerar.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?