Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Inger #44 Det finns anledning till varför jag känner mej manad att rätta din starkt friserade världsbild - anledningen är att du så helt ogenerat ljuger och kryddar dina små påhopp med egna hemsnickrade uppfattningar av vad som sagts och och inte som faktiskt inte liknar verkligheten i någon större utsträckning. Rekommenderar därför att du läser inläggen innan du uttalar dej om vad som sagts och vem som sagt vad. Känner mej även manad att påpeka att användandet av ordet "BÅDE" i en mening syftar på minst ett tvåtal, och då du använder "både" på följande sätt citat//varför både Dick Wase fick lämna Piratpartiet och varför det sen kallades Pedofilpartiet.//sc. skapar du föreställningen om att det objekt du angriper har något med dessa uppgifter att göra - vilket alltså inte är fallet. Att jag i denna diskussion avseende din plötsliga tilltro till kulturen och konstnärligt språks betydelse för attitydförändringar så pekade jag på den uppfattning du själv torgförde för att verbalt nedvärdera mina arbeten och ambitioner. Kom ihåg att du för min del gärna får har din uppfattning om du så önskar, och bryr mej inte ifall du "inte är ett jävla dugg intresserad av dina "lerklumpsknull"". Om nu någon vill bilda sej en egen uppfattning så finns lite bilder här http://www.cirkuseros.nu/bildgallerier/galleri_widegren/bilddisplay.html och mer än att ge var och en den möjligheten kan kan jag inte göra. Jag är inte heller mer bekymrad över att du inte kan se annat än någon klandervärd smörja i mina alster än att du tydligen är så pass känslomässigt synskadad och förbittrad att du inte kan se den skönhet och glädje i människodjurets kärleksförmåga som många andra dessbättre kan. Kanske dessa skulpturer inte är de finaste och mest fulländade som skapats - det är den levande människan själv då hon verkligen njuter sin kärleks förmåga tillsammans med andra älskande, men dom är nu trots allt en liten hyllning till något åtminstone i mina ögon något hyllningsvärt...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?