Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#42 Finns en anledning till varför både Dick Wase fick lämna Piratpartiet och varför det sen kallades Pedofilpartiet. Finns även en anledning till varför sajten "Svensk Sexualpolitik idag" förefaller vara släckt idag. Alltså inte mitt problem att du hade/har ett så stort engagemang i dessa 2 "fenomen". Goddag yxskaft! /// Kom ihåg att du började tugga i denna artikel. Jag är fortfarande inte ett jävla dugg intresserad av dina "lerklumpsknull", finner inte att de uttrycker en massa annat som DU påstår att dessa gör, och det verkar du bekymrad över? Hade de gjort det, hade det däremot varit en annan sak! V a r f ö r jag sa till dig vad jag tyckte, berodde på DIN attityd gentemot betraktaren. DU talade därför om vad JAG skulle tycka om dina "lerklumpsknull". En konstnär gör aldrig så! Speciellt hårdhudad är du alltså inte. /// Undrar förresten varför du tar upp dessa lerklumpsknull just nu, i denna artikel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?