Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#39 Nåja Inger, vad du förstår och hur du utan skam använder ord som du troligen inte heller begriper innebörden av då du låter dessa beskriva en sanning som endast förekommer i din egen fantasi får jag väl ha fördragsamhet med då jag inser att jag inget kan göra för att avhjälpa fenomenet. Nej Inger - det var inte att du inte gillar män som vill idka sex med barn som kunde uppfattas som att du led eller njöt av din stalking - försök förstå vad som skrivs innan du svarar - det var ditt sätt att ägna dej åt en som det uppfattades sjuklig förföljelse av ett par deltagare i diskussionen - helt utanför sakfrågan och enbart med syftet att luska fram komprometterande uppgifter vilka jag antar du önskade skulle försvaga eller misstänkliggöra de deltagarna varav jag var den ena. Det framkom för övrigt ganska så tydligt att ingen i den debatten gillade varken män eller kvinnor som ville idka sex med barn - det var du som likt en besatt kamphund hade fått in ett bett där dina käkar låst sej och vad jag förstår hade du ytterst svårt att släppa taget - förefaller som om du upprepar det mönstret nu igen - varför inte bara inse att du ibland skjuter lite under målet. Kaosteoretiskt uttryckt kan man säga att ditt beteende är tämligen förutsägbart i stora drag, och att detta både bryter mot och bekräftar teorin genom att det även numera är förutsägbart även i detaljer - alltså lite åt den empiriskt vetenskapliga modellen, bekräftelse genom mekanisk upprepning.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?