Valt inlägg:
Trille: Vet ju inte vad du jobbar med, i vilken bransch. Den sista delen i texten är ju inte på "vardagsnivå". Som kvinna och ung anser du CITAT: "För att få erkännande måste jag anstränga mig och göra allting dubbelt så bra, alltid prestera över förväntan. Det är först då jag får credd för det jag gör, för den jag är."
"Ska jag verkligen behöva klä mig som en man eller se mindre snygg ut för att tas på allvar?" "Kommer en kvinna som jag någonsin tjäna storkovan utan att gå in i väggen?" "Jag är trött på att människor luras av mitt yttre." SLUT CITAT
Vilka konkreta exempel kan du ge mig för att styrka att DU måste göra minst dubbelt så bra över förväntan ifrån dig jmf med männen på ditt jobb? /// Att tjäna storkovan handlar i första hand om idéer, att vara smart och förvalta dem. I andra hand handlar det om arv. Men det är en fördel OM du tänker på färg och form, vilka är till f ö r d e l för just d i n a personliga former och färger när DU vill bli sedd. Att du har självrespekt, är grunden för all kommunikation i verkligheten. Var rädd om dig!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?