Valt inlägg:
#36 Inger möjligen kan ditt närminne vara bättre än komihåget av sånt som hände för en liten tid sedan - måste meddela att du vad gäller diskussionen du nämner så var min intention att bemöta hans artikel utifrån vad den innehöll och du som nitiskt som den värsta murvel försökte misskreditera honom utifrån vad andra ansåg sej tycka om hans arbeten. Var person måste ju få svara för sej själv - eller? Att sedan du för att skuta mitt försvar för ett rimligt resonemang kring sakfrågan som handlade om diskrepansen mellan den inbillade traffikingaktiviteten och de faktiskt sakförda fallen och de anslag som spenderades på den polisiära aktiviteten trots de otroligt klena resultaten år efter år lusläste nätet efter allt som skulle kunna sätta mej i ett ofördelaktigt ljus och därmed mina åsikter som inte föll dej på läppen föll nog mer på dej än på mej då ditt stalkerbeteende var alltför uppenbart tossigt för att någon med lite klarsyn skulle kunna ta det på allvar. Men, sånna här små insidenter är ändå bra då man lär känna igen sina löss på hur dom går. Och för att återknyta till det som viktigare är än att dibbla om gammalt groll //företeelsen "den föränderliga människan" ligger mer på det kulturella planet där ämnen som genusvetenskap och könskvotering inte är annat än brickor i spelet i den konstruerade könskamp som jag anser inte gagnar människan då den helt missat vem fienden är. Samma sak gäller här - du bidrar med synpunkter med kaosteoretiska förtecken och jag med mer kausala. - Gott nytt till dej med :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?