Valt inlägg:
#21 Nja, jag lägger inte den typen av värderingar som du gör när det gällde mina frågor. Rättvisa är i s självt ett märkligt ord och hänger löst när det väl gäller i livet. Om inte förr, blir du medveten om det när du ska t ex föda, vilket i o f s inte blir aktuellt för din del, antar jag, mer än i fantasin? ;-///
Jo, det finns kvinnor även inom t ex fysik i världen, men för få i förhållanden till alla möjligheter som har getts de sista decennierna, ville jag påpeka. Tar vi genusvetenskap var det cirka 6 år sen som männen inte ens kom in på den akademiska grenen. Nu är det visst några män där, "handplockade" antar jag... ///
Idag vet vi att nerv- och hormonsystem inte löper parallellt, utan är helt beroende av varandra. Detta leder till en annan förståelse för könens även funktioner. Inte ens män och kvinnors urinvägssystem är lika, vilket även får olika konsekvenser i kaosteoretiska effekter...
/// När det gäller prostitution tåls det att upprepas: En manlig sådan på kåken har lika lågt värde som en prostituerad på kvinnligt fängelse och andra institutioner. Det lägsta "brott" du kan göra är alltså m o t dig själv. Frågan är av karaktär kommunikation, vilka signaler du skickar ut till omgivningen om d i g själv. Bizon: det är i n t e mitt förakt det handlar om utan jag berättar bara hur verkligheten kan te sig...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?