Valt inlägg:
Uppskattar era kommentarer och ert engagemang.
Syftet var inte att framställa mig själv i bättre dager eller männen i sämre. Även kvinnor behandlar yngre tjejer och killar annorlunda. Jag ville att ni skulle ge mig er syn på fördomar, vilket jag har fått. Tyvärr tolkar jag en del meningar som nedlåtande. Alla utätts för fördomar dagligen, jag skrev om just min erfarenhet och om mina tankar kring detta. Jag trivs väldigt bra med mitt arbete och mina kolleger, jag har inte skrivit att det är något problem - nästa gång jag publicerar något ska jag vara extra tydlig så att det inte finns utrymme att tolka mig fel. Det var ett exempel på att bara för att jag är tjej jobbar jag inte inom en kvinnlig marknad, många blir förvånade när de får veta eftersom de utgår från att jag har helt andra intressen. Att det finns tjejtidningar respektive killtidningar kan nog alla hålla med om och jag vågar påstå att det är fler män än kvinnor som läser Slitz. Därmed har jag inte sagt att alla män läser den tiningen eller att ingen kvinna gör detuppenarligen, och jag har heller inte gått in på vad tidningen representerar, eller skrivit något om manliga uppfattningar om hur kvinnor ska se ut. Jag valde inte själv rubriken till texten. Ni har intressanta åsikter och jag tar till mig dem.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?