Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Trille - jag får en känsla av att du är en produkt av den feministiska könskampen som tyvärr slagit över helt så att varken man eller kvinna får vara den den är i fred. Det är tyvärr inte självklart att en människa bedöms efter sina verkliga kvaliteter, men mer efter de kvaliteter som förväntas av denne utifrån kön och yttre klädstil. Jag vet inte hur fördomsfri du själv är, men du kanske förstår utifrån egen erfarenhet inte bara som objekt utan även som subjekt att det ligger en och annan förutfattad tanke och lurar även under din yta något i din framställan antyder det. Hur som - klä gärna av dej, tvätta sminket ur fejan och klä dej sedan som du har lust, men var medveten om att din kropp blir en annonspelare för tankar och reaktioner från och med första klädesplagget. Personligen skulle jag dock föredra att få ynnesten att möta dej utan en tråd på kroppen. --- Att möta livet naken, utan rustning och försvar - att få vara människa, varken kvinna eller kar. Rent krasst är det ju så att det är bara under ett ögonblick det är avgörande vilket kön vi har - och det är vid avlandet av nästa generation...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?