Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack Jan, det verkar som om du inte fått några julklappar i år. Eller har du haft en alternativ jul med couscous i stället för risgrynsgröt? I så fall förstår jag varför du kände dig manad. Jag skall försöka muntra upp dig. 70-talsrörelsen som startade med 1968:s glada gäng som frontfigurer, startade sitt korståg med 3 av väljarnas röster. Med med poeternas texter och trubadurernas skönsång vandrade korståget in hashish-dimmornas för att dölja siffrorna. Ge inte upp, det finns vissa idiologiska rester kvar. Be att få bli jultomte nästa år. Om du då får distrikten Nockeby, Stocksund och Danderyd så kan du passa på att efterforska då de bjuder på ett glas glögg. Nu skall jag gå ut med barnbarnet och samtidigt övertyga henne om attt jorden inte går under bara för att det finns så mycket snö. Hon har nämt att fröken på dagis är orolig för kommande översvämningar frampå vårkanten. Gott Nytt År!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?