Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jo Aguirre jag har funderat på den saken så så särdeles säker är jag inte - men om så vore så må så vara - jag får väl stå till tjänst då med att hjälpa till med att uttrycka vederbörandes självinsikt, men tyvärr har vi inte kommit längre än så. Marvel,,, om du kommer ihåg - han med de taskiga dioderna - han som vallfärdade till guds sista budskap till mänskligheten kom dock aningen närmare gudomens aningen mer empatiska insikt då han läste de av eld lysande bokstäverna som gud i sin skam tillkännagivit på någon avlägsen plats i universum - "FÖRLÅT FÖR ALLA OLÄGENHETER" lär det stå - om inte ordagrant så i alla fall med den betydelsen. Och du ska veta att det inte är utan sorg och medlidande jag skulle ta mej ann en verklig guds insikt och ånger inför vad denne i sin fullkomliga ofullkomlighet ställt till - här på jorden,,, och förbjude gud - i ett helt universum av jordiskt lidande - även vi människor har ju sedan länge värjt oss för den tanken då vi också skapat himlen...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?