Valt inlägg:
Huvaligen vilken hemsk artikel - dessa religiösa infiltratörer som sticker upp sitt tryne lite var stans - oavsett om det är islam, judism eller kristendom. Bara bara inledningen säger tillräckligt för att framkalla vämjelse, men slutraderna är värst och något som kyrkan tutat in i mänsklighetens huvud så länge den funnits till //Herre Jesus Kristus, Guds Son, som för vår skull blev människa, förbarma dig över oss, syndare.// men hallå - hur vore det om kyrkan tog sina egna doktriner på allvar? Synden har ju lyfts av mänskligheten - eller? Hela syndaprylen var ett av guds misstag som denne försökt rätta till genom att offra en tredjedel av sej själv - och därefter låta den som så önskar delta i den nattliga rit och symboliska kannibalismen av sin människodel som märkligt nog åter får individen att belasta sej med skuld - ät mitt kött och drick mitt blod och bekänn din synd så får du min förlåtelse kan tyckas vara vackert men är inget annat än en invigningsrit för underkastelse.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?