Valt inlägg:
Lycka till med din behandling.Du låter som en kämpe. Jag lever själv med en sjukdom förtätade artärer som jag kommer att dö av o när vet ingen.Risken att operera i nuläget är för stor:om jag kommer till den punkten att jag kvävs får man ta risken.Nu känns det som att andas genom ett sugrör.Jag vill leva så länge som möjligt för min förste man är sedan 8 år bara några andetag från döden:han får nya stroke hela tiden o kan i dag inte lämnas ensam .Vem i dag kan vara ledig 24 tim/dygnet om man inte är sjuk själv? Men trots våra begränsningar har vi ett mycket fint liv i hop här i vårt kollektiv o jag njuter av livet så mycket jag kan.På somrarna tycker vi oss bo i Paradiset eftersom vi lagt ner så många år av arbete o kärlek på vår trädgård.Våra barnbarn är en ständig glädjekälla för de 3 minsta bor med oss o de andra är stora nog att komma hit.Men sorgen är oxå en del av livet.Makens bror förlorade kampen mot canser o mina systrar är mycket dåliga.Ju äldre man blir desto mera glesnar det .
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?