Valt inlägg:
Jag har också haft tjocktarmscancer för snart sex år sedan. Den hade också angripit urinblåsan. Jag blev förvånad när jag fick beskedet vid kolloskopin. Jag blev helt kall. Som en sorts beredkspa. Trodde nog att jag skulle bli skrämd eller beklaga mig själv. Nåväl jag blev opererad, de fick bort allt och jag fick cellgiftbehandling. Sedan har det varit uppkollningar mycet ambitiösa. Och har jag antytt några problem som jag varit orolig för har den stora undersökningen satts in. Vid sådana hittar man tydligen annat som man måste kolla upp för säkerhets skull. Nog är läkarna ambitiösa om man väl kommit in i systemet!
Jag tror som du att det är bäst att jobba som vanligt. Efter operationen ville sjukhuset skicka mig på efterbehandlingshem men jag nekade. Ville inte gå in i patientrollen mer än vad som erfordrades. Började jobba efter någon dag vid hemkomsten och hade tre slangar i kroppen. Uppsamlingspåsar i "knäskydd men det var nog den bästa rehabilitering jag kunnat få
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?