Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#32 #33 Du skriver: "Jag har i tidigare kommentarer visat att Wikileaks aldrig fällts för brott, jag har visat med vilken frenesi den amerikanska staten nu förföljer wikileaks, jag har visat flera exempel på värdefulla avslöjanden och jag har visat upp den säkerhetsnoja som paradoxen världens räddaste nation världens starkaste nation USA uppvisar genom sina mängder av människor och de pengar som satsas på underrättelser..." Jaha. Då ska vi fråga "Ombudet". Han har a l l a fakta om Wikileaks och Julian Assange. Reviret verkar väl pinkmarkerat... Givetvis var väl Julian Assange inblandad i den svenska bordellhärvan också. Samt IB-affären... /// De som skriker på total frihet - i en demokrati är a l d r i g någon fri förutan ansvar och skyldigheter! - är nog de som vill ha frihet för all verksamhet. Även kriminell sådan. M a o lås in alla poliser, åklagare och domare och släpp sen alla fångar fria inkl. Julian Assange. Låt han få göra som han vill. Den där mammas lille pojke...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?