Valt inlägg:
Bra och viktig artikel igen, Michael. Denna gång kan jag inte låta bli att citera Uppenbarelseboken 13:16, 17 "Och det tvingar alla, små och stora, rika och fattiga, fria och slavar, att ta emot ett märke på högra handen eller på pannan, så att ingen kan köpa eller sälja utom den som har märket typ kontokorten, vilddjurets namn ytans folk - USA & Co stämplat i pannan eller dess namns tal." ---- Den som har ögon att se med inser att Julian Assange redan fått erfara det som snart kommer att drabba dig och mig och alla som inte svär trohet till Världseliten. Självklart har vi snart det helt kontantlösa samhället. Självklart kommer eliten att stänga av oss från våra bankkonton när vi inte lyder dem i underdånighet. Självklart blir det en kriminell handling om någon vän eller granne i det läget hjälper oss att genomföra en affär i sitt namn. --- Det går väldigt fort nu. Anar vi konspiration är vi konspirationsteoretiker. Med ETT undantag: En gigantiskt muslims konspiration för världsherravälde! Detta är nämligen inte en konspirationsteori. Det anses vara bevisad sanning. Snacka om avledningsmanöver i den högre skolan. --- Eliten - elitens stab av välavlönade, höga tjänare typ Göran Persson, Mona Sahlin med många, många flera quislingar - samt slavarna; elitens livegna - alltså du och jag - som bara får finnas i den mån de passar upp på ett produktivt sätt. --- Hur djävla tydligt måste detta bli innan folk ser?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?