Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Till Jan Wiberg "JAG HÖGAKTAR SJÄLVMORDSBOMBAREN" Det betyder att Du hedrar självmordsbomaren för vad Han gjort. Det betyder att även Du skulle tänka dig samma sak 16516 terror-attacker sedan den 11 september. Du hyllar alltså massmord på oskyldiga Säkert är att Du saknar de viktigaste besticken i huvudet Säkert som amen i Kyrkan är att jag kontaktar Säpo och Polisen Människor som har sådana tankar skall vi inte ha lösa i samhället. Någon diskussion med dig befattar jag mig inte med. Jag vill bara uppmana dig att ta det lugnt nu här till Jul och inte förivra Dig och spränga dig själv i luften och ta andra med Dig i döden. Jag kan garantera Dig att du absolut inte kommer till något paradis. För det finns absolut ingen Gud. Det är bara i människors fantasi. Ta det lugnt och beröva nu inte andra oskyldiga andras liv till denna högtid som nu kommer. Vi andra oskyldiga människor har inte gjort Dig något ont. Låt oss få leva i fred för Dig Hoppas nu innerligt att Du kan läsa och förstå att det är allvar Jag säger. Thore

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?