Rapportera inlägg

Valt inlägg:

som en muslim jag är mot hans metod för att ytra sin vräde mot förnedring av muslimer ,när jag lysnade på hans budskap då första budskapet var mot hunden larsvilks och vi alla muslimer är mot hans provokation mot muslimer och denna är inga yttrande frihet och andra budskap att dra svenska trupper från afganistan alla muslimer håller med det tänk om sverige ockuperas av ryska trupper ? sista budskapet var att muslimerna förnedras i samhället och detta är rätt och jag undrar är det inte dags för politiker och beslutfatterna sist individer att tänka djupt på detta problem är det inte dags att lysna på muslimer eftersom vi är en del av samhället och våra barn är en del av barnen i samhället Har ni tänkt på de provokation som hunden larsvilks gör mot muslimer? eftersom ni är inte troende så ni begripper inte denna känsla därför acceptera vi aldrig att någon förnedrar våra profetfrid vara över honomvilken yttrande frihet man påstår denna hundlars vilks visar bara nakna bilder varför vågar han inte komma och sitta med muslimer och debattera om det? vi har krävd men han vågar inte eftersom hans påstående är grundlös vi har bott här sedan 80-talet och vi har aldrig behandalts som vi behandlas nu ? vad har händ ? vad är som har gått fel? politikerna gör ingenting och sist wikileaks avslöjande av den falska friheten och demokraten som usa och väst påstår det blev oljan på elden är det inte dags att man sluta med denna förnedrsnadet

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?