Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det kan vara aktuellt med en huvudröntgen då kanske om du finner den "förvirrad"? Ingenting var oklart där, bara en oklar läsare skulle kunna uppfatta det så. Jag menar att mångkulturen är den "gällande politiska paradoxen" allra tydligast märkbart i uttrycket "vi gillar olika." Det är en politisk agenda som gäller och är paradoxal eftersom den vill beskydda ett flertal olika krafter som inte sällan är varandras fiender, som jag nämnde islamism på ena sidan och homoaktivism med feminism på den andra. Värderingarna samsas ju inte direkt som de bästa barnen i sandlådan. Aquirre, du gick lite längre än att bara erkänna klassers existens, vilket även jag gör. Du menade mer att det var deras existens som orsakade bristfälligheterna i välfärdsstaten, ett löjligt och typiskt marxistiskt argument: "Vad gäller råttorna som tär på välfärdens skuta,så är det ingen ras utan möjligen en "klass" de 2 av befolkningen som tillskansat sig 50 av tillgångarna eller de som är en politisk nomenklatura och lever på bedrägeri." - Aquirre Men bra att du erkänner, du är anarkist alltså, vill inte ha en stat, inte så långt ifrån rödingarnas blaj. Dina problem med koncentrationen i skolan däremot Aquirre, behöver inte nödvändigtvis vara något tecken på hur väl du tänker utanför lådan, kan t.o.m. vara tvärtom, jag har åtminstone inte sett några bevis för att du skulle vara kapabel till riktigt kritiskt tänkande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?