Valt inlägg:
Hej Lennart Kunde väll ana att kört taxi en gång :- Och visst är det så att det förekommer folk som tror sej veta bättre än alla andra lite var stans - kan gott erkänna att jag nog kan tyckas vara en i den kategorin, men då vill jag bara så här i föregående nämna att jag föredrar ett kreativt resonemang framför att peka med hela handen. Att inte alla klarar av ett arton meters släp behöver inte betyda så mycket - en kurs och lite rutin så blir de flesta normalfuntade personer som fisken i vattnet - men det diffar säkert en del på hur stor skicklighet vi individuellt kan utveckla. Vad säjs om detta till exempel http://www.videobash.com/video_show/wold-s-most-talented-man-5466? Men åter till ditt resonemang//Du menar att du lärt dej att inte har så stor chans att förändra världen till det bättre - vilket i viss mån motsäjs av att du inser fördelar för det allmänna livet av att vi gör saken bättre om vi lägger upp en trevlig yta i kontakten med övriga patienter på dårhuset ;- Det tolkar i alla fall jag som att du inte helt givit upp hoppet. Och även detta att du gör dej besvär med att efter att ha blivit dåligt behandlad av en bristfällig fordonsförare kontaktar dennes åkeri visar på att du tror på någon sorts förbättring - annars skulle du väl inte lägga ner någon energi, eller?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?