Valt inlägg:
Jag struntar i om man lagstiftar, men jag har i alla fall rätt att tycka vad jag vill om niquab. Och det där rasistiska snacket som folk tar till i alla sammanhang, var kommer det ifrån?
Vem kan tvinga en att gilla heltäckande klädsel på kvinnor? Jag skulle vilja se den som tycker det är en bra klädsel.
Om jag befann mig i Afganistankänner många därifrån har jag ingen rätt att ha en åsikt om niquab eller burka, eftersom det brukas där.
Men här i Sverige, har jag ta mig fan rätt att säga min åsikt, utan att bli kallad sdare eller rasist!
Jag tycker att intregrationspolitiken har misslyckats kapitalt I Sverige. Svenskar tar inte hand om invandrare och gör Sverige till deras land, som man försöker i USA. Därav trivs inte många invandrare i Sverige, eftersom de blir behandlade på ett nedlåtande sätt, genom arbeten tex. De får inte sammm rättigheter som svenskar. Varför då?
Svenskar flyttar till svenska områden bort från invandrartäta
områden.Men inte jag.Där jag bor, finns alla folkslag, minst svenskar.Jävla skitsnack att man skulle var rasist, för att man inte gillar niquab! De gör inte de flesta invandrare heller. Förresten känner jag mig mer som invandrare från en annan planet än som en svensk.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?