Valt inlägg:
Dag Nillson - Vad gör att du tycker att islamofobi är så intressant?
Jag har träffat så många invandrare i Sverige, som säger att vi i Sverige inte fattar någonting. Gissa varför?
Jag har en viss förståelse för Usama. Han är konsekventeller var ungefär som Fidel. Jag gillar konsekvens och jag tycker att varje land ska sköta sig själva, om de inte uttryckligen ber om hjälp.
Finns det något som handlar om "curlingföräldrar" i Sverige.
Jag tycker det är så enormt konstigt, att man inte får ha en åsikt om niquabsom ser för djävligt ut utan att det ska sammankopplas med islamfobi? Så jävla löjligt, så man tro inte det är sant! Ta och skärp er!
Muslimernaden yngsta religionen, jag håller mig till de äldre får vara ifred, bara de inte kräver för mycket i ett omuslimskt land.
Men- du Dag, kanske är muslim? Du kanske är för steningsharialagar och du kanske är svartsjuk, så du uppmuntrar att en kvinna ska gömma sig, inet gå i skola och utnyttjas som en egendom bakom stängda dörrar? Ellr du kanske håller med om- lögner som drabbar kvinnor man vill bli av med? Du kanse tycker att hela världen ska bli muslimsk? Säg som det är bara. Vad är du rädd för? Är du rädd för ditt inre, att släppa fram din rädsla?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?