Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#36 Robert, vi är ense i vår syn på de straffande delarna i Koranen så som du citerar ur den. Jag har aldrig läst några suror själv, men har förstått att vi har med en - enligt mitt sätt att se det - outvecklad stamreligion att göra. Självklar står jag på din sida när det gäller att markera gräns mot denna primitiva form av maktutövning för att hålla ihop en stam. Jag är globalist i den meningen att jag ser en Jord för ALLT SOM LEVER. --- Jag ser även överklassen i Sverige som en stam med kapitalismen som förtryckande religion. Jag ser hur överklassens intrigerande, för att behålla och utöka sin makt över värdens folk, också sker under "burkor". I slutna, hemliga rum tas oerhört skadliga beslut, som drabbar mig - och kanske även dig - utan att jag har en chans att se genom springorna vem som gör vad. --- Varför skall jag projicera min rädsla för dem som verkligen vill mig illa, på några enstaka burkakvinnor, som aldrig skadat mig eller någon annan heller som jag hört talats om? --- Burkan är en klockren symbol för de känslor vi stackar känslohämmade svenskar lärt oss att man inte får ha och visa offentligt. Framförallt aggression. Det är våra egna förbjudna känslor vi tror finns under burkorna. Självklart blir vi livrädda. Vi som lärt oss "hur man ska le när man dödar". Sker inte det bakom Burka? --- --- John Lennon: Theres room at the top they are telling you still But first you must learn how to smile as you kill You wanna be like the folks on the hill ... Working class hero is something to be Working class hero is something to be

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?