Valt inlägg:
# 31
Hörrudu, jag har faktiskt rätt att var astolt över mitt land, som är Sverige. Du ska inte blanda in andra saker som andra religioner, när vi pratar om Sverige. Jag har rätt att tycka vad jag vill om vilket ämne jag vill och jag gillar inte niquab.
Sen hör det till ämnet, att jag är inte överklass själv och använder inte parismode och har heller ingen arabisk släkt.
Nej, jag tror på Gud, Gud är samma för alla , han ser dig och vad du gör och Gud gillar inte förtryck av varken män eller kvinnor. Gud är kärlek.
För att förstå vad en tro är, måste man läsa och studera i många år. Man måste göra jämförelser med ordet och verkligheten. Man måste förstå vad det är man tror på. En dömande och sträng Gud är inte målet för alla människor på vår jord.Vi har straff som avser att återanpassa människor inte att lämlästa dem, täcka dem, stena dem eller göra andra saker som gör människor rädda. En elev var på besök i ett muslimskt land. Han drack vatten på torget under fastan och fick 80 piskrapp på ryggen som straff. Det är stora märken och ränder, som aldrig går bort. Är du för rädsla och skrämsel av människor
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?