Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nu har jag fått mycket att tänka på. Hur skall burkagränsen dras. När är ett plagg en burka? Lagstiftaren måste absolut ange mått för bura. Skall det kanske vara kroppstäckningsgraden i procent? Skall färgen avgöra? Skall kanske bara ansiktet räknas? Hur gör vi då med MC-kläder typ huvor och integralhjälmar? Skall vi ha en särskild burkadomstol och kanske även en burkapolis? --- Tro inte att jag skojar. Jag har hållit på med juridik i flera år och vet att gränsdragningar ofta är mycket svåra att göra. --- Hur många burkakvinnor förkommer i t.ex. gatuvåld, slagsmål i krogköer med dödlig utgång. Mängder med män går beväpnade med knivar och skjutvapen i Sverige. Vapen som dessvärre även används. Hur många burkakvinnor har använt stickvapen och handeldvapen för att trakassera, skada och döda. Eller sparkar de kanske på sådana som ligger? Var är alla dessa kvinnor som under burkan döljer de mest djävulska vapen och ondskefulla avsikter. Säg för guds skull så att jag kan skydda mig. Kommer dom i svärmar? Hur skall jag våga röra mig utomhus? Hur vet man att dessa monster inte kan hitta på fanskap även utan burka? Kan man hänga upp en burka i trädgården för att hålla tjuvar borta? Alltså utan kvinna i... Hur ska jag kunna sova nu?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?