Valt inlägg:
# 3
Tack för ditt stöd i denna fråga ahmedwehbe!
Vi i vår kultur här i Sverige, ser inte på den nakna kroppen som något syndigt. Varför skulle vi plötsligt tvingas att acceptera det vi här tycker är fel? I så fall vill jag att alla ska gå täckta, så behöver vi aldrig stå för vad vi gör eller säger. Vi kan vara anonyma.
Sen tycker jag, att en kvinna som har niquab, har ingen rätt att kräva något av mig, eftersom jag vet inte vem hon är och hon har inget förtroende för mig. Är vi slavar?
Vi har ingen skyldighet som svenskar , att byta ut vår kultur mot hela världens. Det skulle sluta med gråt och förtvivlan.
Gud är för alla. Gud är god. Om du inte täcker dig, är du ändå Guds barn. Även om du täcker dig, är du Guds barn.
Jag har hört så många gånger folk som säger, vad skulle ni göra utan oss invandrare? Precis som vi i Sverige är idioter som inte fattar något, inte kan laga mat, inte har någon kultur?? Sen tror många från andra land att alla svenskar är otrogna!
Det är inte sant!Det kanske gäller arne, men inte mig.
Sen har mina utländska män inte förskjutit mig. Iofs har jag blivit kallad "samhällsfara" för att jag pratat med en alkoholist, men det var ju inget den personen tjänade på, som jobbade svart och var sjuk på samma gång. Något jag inte heller var van vid och mådde jättedåligt av. Så det finns tankeskillnader.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?