Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Låter lite extremt, men den klädseln är bara bullshit. De kallar det för rättfärdighetens klädsel, helt absurd. Jag har läst koranen många gånger och följer den så gott jag kan. Det enda Gud nämner är att man ska täcka det som är sexuellt provocerande. Mannens bröst är inte så sexuellt attraktivt, nyckel ord sexuellt. Kvinnans bröst är sexuellt attraktivt. Då menar Koranen att man ska som kvinna täcka för sina bröst så man inte sexuellt provocerar män. Det är enda syftet med kläder, kläder handlar antingen om sex eller skydda sig mot ogivningen, men då heter det SKYDD. Annars är kläder en extension av ens personlighet och sexualitet...typ. Det nämns i Koranen också att en kvinna behöver inte följa kläd-lagarna bland andra kvinnor, bland pojkar som inte kommit in i puberteten eller män som inte längre har en sex drift. Men jag påstår inte heller att de följer koranen, muslimer följer en antik tradition, deras religion har inget med koranen att göra, de följer en annan bok. En person som har på sig slöja eller Niqab är egentligen en person som blivit korrumperad och indoktrinerad. De saknar kunskap.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?