Valt inlägg:
#178 För guds skull Daniel, se dig omkring. Du skriver: "fritt kan lufta sina teorier utan att säkerhetspolisen stormar in och för bort er till något läger." --- Det är bara en tidsfråga innan jag och andra kritiskt tänkande människor stämplas som terrorister eftersom vi kommer att anses utgöra hot - eller eventuellt hot - mot staters säkerhet, eller att det inte kan uteslutas att vi är illojala - om vi fortsätter våra försök att underminera förtroendet för deras ledarskikt. Det mörknar snabbt nu. Om tio år kommer jag inte att kunna skriva på "nätet" som jag gör idag. Det finns förfärande många likheter med utvecklingen under trettiotalet. Du kommer att bli varse. --- Mina idéer om hur 100.000 ton betong blev pulver innan det slog i marken kan aldrig bli lika bisarra som fantasierna att betongen helt enkelt försvann. Eller att den hamnade underst. Under vadå? 100.000 ton. 50.000 kubikmeter armerad betong försvinner inte bara. --- Ibland måste jag undra om du Daniel verkligen försöker föreställa dig vilka enorma mängder betong det handlar om. Ett torns yta var ca 3.600 kvm. En kompakt betongklump skulle ha varit 15 meter hög. Sönderbruten betong ger en större volym. Var finns bilderna som visar betonghögen? Vet du det?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?