Valt inlägg:
#176 "Tusen man - en tanke", så ser tydligen din värld ut Daniel. Ändå skall du gälla för friliberal och hylla värden som individualitet och självständighet. Är det inte pinsamt att just du ständigt buntar samman människor i kollektiv? Eller är det symptomatiskt för inbillade individualister som inte törs ha en egen mening, utan ständigt blickar ängsligt mot Storebror? --- Länkarna är inte alls ointressanta, även om det kanske är som du påstår, att just dessa balkar är avskurna med skärbrännare. Var finner du sex gånger så mycket betong som stål? Varför är alla stålbalkar plåtrena när de borde haft brandskyddet kvar? --- Det handlar inte om antingen eller vid rivningen av WTC 1,2 o 7, samt massmordet på 3.000 människor. Det handlar om kombinerade tekniker. Stålet togs om hand på flera sätt som passar för grova stålkonstruktioner, betongen sprängdes genom snabb upphettning. --- På tal om upphettning - på universitetet i Tel Aviv har man år 2002 uppfunnit en teknik att borra i betong med mikrovågor. Man kan även leka fram klotblixtar med den utrustningen. Klotblixtar kan ge kreativa associationer till alla egendomligt utbrända bilar som fanns vid GZ. --- Jag vet ingenting, Daniel, om vad övriga sanningssökare sysslar med. Jag följer mitt hjärta, även kallat intuition. Och jag behöver inte en grupp för att våga säga vad jag tycker --- Släpp Storebror, Daniel - Tänk självständigt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?