Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#56 Nu CMO, talar vi samma språk. Jag tänker dock inte förse dig med något lustigt öknamn, du framstår nog komisk ändå. --- Eftersom jag kan ha missförstått dig vill jag gärna höra dig utveckla din järnsprättarteori något närmare. Detta eftersom jag börjar göra en mera grundlig fördjupning i hur mycket rasmassa, som hamnade mer än ett hundra meter bort från Norra Tornet. Det visar sig att Winter Garden träffades av rasmassor som sprättat 200 meter bort från WTC 1. Alltså dubbelt avståndet till WTC 7. Den mekanism du upptäckt, som kan få icke fjäderstål att ändå fjädra måste vara mycket speciell. Och seriös - givetvis! --- Man kan även säga att du givit ordet sannolikhet ökad schvung i och med att du på ett överraskande sätt visar på möjligheten att tänka sig mirakelserier. Numer är det inte bara möjligt att ett mynt ställer sig på högkant vid sällsynta tillfällen när man singlar slant. Nu kan man förvänta sig att högkanten uppträder tiotals- eller kanske tusentals gånger efter varandra. I och med 2000-talets entré är även supermirakel vad man normalt kan förvänta sig. Alltså efter - 11 september 2001.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?