Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag tror att de värsta konspirationsteoretikerna är de som godkänt den officiella versionen, dvs NIST:s slutsatser. Man är nog en konspirationsteoretiker om man tror på vad en massa uppköpta "experter" säger och ignorerar allt annat som av många medborgare lyfts fram som misstänkta faktorer i vad som hände den elfte september 2001. Jag har debatterat i detta ämne i ett bra tag nu. Jag har märkt att det alltid finns de som är hängivna NIST-supporters. Är folk verkligen så dumma, eller är de helt enkelt så ointresserade av allting att de sätter sin tillit till vem som helst med lite auktoritet? Min poäng är att t.o.m. George W Bush skämde ut sig på TV när han några dagar senare berättade om hur han såg det första flygplanet flyga in i WTC. De bilderna sändes först den 12:e september. Så, Bush säger fel saker, men folk köper ändå den officiella versionen. Tusentals vittnen hör flertalet explosioner både före och efter dådet, ändå köper folk den officiella versionen. 200 israeliska spioner greps av FBI kort efter dådet. Ändå vill folk tro att det var några skäggiga araber i en grotta som lyckades kapa 4 flygplan samtidigt, varav en som aldrig hittades. Det enda spåret av det fjärde planet är en ganska stor krater i Pennsylvania, om jag nu inte misstar mig. Har al-Qaida lyckats gömma undan ett 60 meter långt flygplan från amerikanska myndigheter i 9 år nu? Samma land som fann Saddam Hussein i ett litet hål?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?