Valt inlägg:
Kalle #111 http://www.sourze.se/forum/thread/10730260/page12#post10739570 , min agenda har hela tiden varit att vi som människor ska förstå hur det är fatt "over there" - så vi ska kunna bistå våra bröder och systrar "over there" i att försvara de mänskliga rättigheterna här på planeten. Sedan några år har jag helt haft klart för mig att även om det finns goda krafter överallt, i och utanför systemen, så är själva systemet riggat. Det är alltså som jag ser det fråga om en mänsklighetens gerillakrigföring rakt igenom alla system, för människan. Som jag skrev förut, Oklahoma... Det gjordes faktiskt en gedigen utredning. Det var före Internet. Modiga människor publicerade den. Jag har ett ex. i bokhyllan. Det du läser där är INTE vad du har hört. Det du har hört är en enda konstgödselbomb. Verkligheten var utspridda bomber i byggnaden, varav inte alla detonerade. Innan "den officiella berättelsen" kablats ut, så talade man om att man skulle komma till klarhet genom att undersöka odetonerade laddningar. Men sedan kom bolagsversionen. Jag önskar inget högre åt jänkarna, än att de får sitt land tillbaka från de federala bolagen som stulit det från dem.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?