Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Funderar lite över vad poetiska pekoral har med en avdankad långtradarchaffis att göra. Efter att ha skummat Thores märkliga inlägg börjar jag förstå varför minst en skenande jättelastbil om dagen skrämmer skiten ur mig. Det är inställningen till sig själv och sin inbillade insats som samhällets stöttepelare som stör mig mest. Jag är i all blygsamhet en av de arbetande som skapar efterfrågan på alla sorters varor vilket betalar lönen till långtradarmissbrukets - som en del av dom ser sig själva - heliga män. Jag kräver samarbete i trafiken. Det är ju väldigt viktiga frakter ni sysslar med: Frakta mineralvatten hundratals mil genom landet med världens bästa kranvatten är en samhällsinsats som tyder på rejält tilltagen storlek på kepsen. Nej du vännen Thore, din inställning till medtrafikanterna lämnar en del övrigt att önska. Jag hoppas att du är borta från vägarna och njuter din pension med ett glas vin och en drös pekoralistiska diktsamlingar. Såna som du vill jag inte möta på vägarna. Livslögnen och trafiken är svåra nog att uthärda utan din sort.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?