Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon kan knappast neka till att socialdemokratin automatiskt vridits lätt till höger som resultat av välfärdsökningen under i runt tal två generationer. Den arbetarklass- eller lägre medelklassfamilj där båda har arbete och deras bankkontakter bedömt dem värdiga att låna två-tre miljoner med småhuset de lyckats få lagfart på som säkerhet, de känner sig efter att lyckats hålla kronofogden borta något år, som smarta och lite småborgerliga. Småhuset har länge varit ett sätt att höja sig inför sig själv. "Äsch, inte är jag någon sosse nu längre". Nu ökar boräntorna och med dem antalet socialdemokratiska väljare. Vi har sett det förr. Göran Persson hade ALDRIG låtit sitt parti gå ut med löften om HÖJDA SKATTER PÅ NÄSTAN ALLT i valrörelsen. Han hade väntat med dessa termer i något halvår. Ponera att man inte alls distribuerat dom förfärliga affischerna som skräpade ner hela Sverige, där flera toppsossar med allvarlig min predikade undergång och ragnarök. Negativ reklam, säger reklambyråer. Partiet hade fått många hundratusentals flera röster om man låtit denna ruskiga samling affischer inte ens komma till planeringsstadiet, säger jag. Göran, kom tillbaka. Allt är förlåtet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?