Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jaha joho javisst behövs en karismatisk ledare hos S. Om man ber partisekreteraren ta hand om posten och sköta kopiatorn i stället för att bröla i media som ett farligt vänsterspöke. Man kan också lägga ner kvinnoförbundet och be ordföranden ägna sig åt trivselfrågor i stället för att se farlig ut. Man kommer att tänka på Elov Perssons gamla serie "August och Lotta" när man ser detta radarpar. Att ha ett kvinnoförbund låter PK och fint men vi behöver ett Människoförbund för ömsesidig respekt för varandra i partiet. En liten sosse som jag har sedan länge bytt parti. Jag satt i S-valstuga i flera valrörelser under 80-talet men går numera in i stugan mest för att slå käft med sossar av sorten jag beskrivit ovan. Oss emellan, folks, jag tror inte S ville komma till grytorna i år. Den som går ut med vallöften om stora skattehöjningar VET att man inte fiskar röster med hot. 2014 kanske snillet Göran Persson ställer upp? Någon annan ledartyp är ännu inte i sikte.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?