Valt inlägg:
Socialdemokratin behöver framförallt fråga sig vad som egentligen hände den 28 febr 1986. Det enkla svaret lider av en svår brist - det bygger på lika delar rädsla och lögn. Sannolikheten för att en mördare tar fel på offer och av misstag råkar mörda den för tillfället, av vissa människor extremt hatade statsministern, är så löjligt låg att ett tunnare halmstrå aldrig i den politiska historien kommit i fråga. --- Att samma parti uppvisar samma extrema naivitet en gång till efter den 10 sept 2003, och tror på ett rent impulsmord eftersom utrikesministern råkar skymta förbi, visar att man är helt bortkollrade. Sverige har varit med om en statskupp utan att folk verkar ha fattat någonting. Sossarna består idag av ett slags kryptofascister i ledningen och ett antal medlemmar som verkar rätt nöjda med vad Det Nya Arbetarpartiet missionerar. --- Som femtonåring var jag SSU-ordförande i Norrtälje. I årets val röstade jag inte ens eftersom jag vägrar att legitimera ett system som systematiserat lögn.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?