Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#11, djuret, jag anar att du har dansat tidigare på den mediala parnassen. Lätt att då bli avtrubbad genom 3:e maktens rapportering i stället för att emellanåt kritiskt granska dess paradigm. Gudrun Schyman menar jag, är en person som alltför ofta slipper det relevanta filtret, och kan på så sätt skaffa sig politiska fördelar. Jag vet att det krävs mycket för att byta politisk och och social miljö, men mentalt krävs det bara lite solidaritet med de undanskuffade. Du kan också börja med att tänka om din benämning på Reinfeldts politik, det är ingen direkt höger, för den h har inga janusansikten, Alliansen har i stället ett kortlivat anpassat program, som enbart utnyttjat huvudmoståndarens s mentala implodering och den politiska obalans som därmed uppstått. En annan tydlig obalans är, när de redan etablerade ytterligare vill förstärka sina positioner via en statsfinansierad feminism. Hur kan man annars förklara könstillhörigheten på nättidningen "Feministiskt perspektiv"? Av tjugo redaktionsmedlemmar har förmodligen bara två snopp??? Först i ett samhälle som är socialt jämlikt kan man med hedern i behåll börja med politiska accessoarer...eller?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?