Valt inlägg:
Forsblom #16. Jag kan konstatera att ingen egentligen bryr sig om vad "tolkare" tycker och säger. Vi muslimer följer lärda imamer, som aldrig någonsin skulle våga bryta mot Islams budskap. Saken är att profeten Muhammed frid över honom själv uppmuntrade folk att uppsöka ny kunskap. En person som strider emot vår profet, är tydligen inte särskilt troende muslim. En till grej. Al-Qaida och Usama Bin Ladin är en skapelse av USA och CIA. Han är ditsatt av imperialistiska neokonservativa sionistälskare. Al-Qaidas verksamhet finansieras av Saudi Arabien, en direkt allierad med USA och Israel. Vi muslimer vill inte ha något med al-Qaida att göra. Det är snarare andra, liksom du, som försöker pracka på oss al-Qaida. Menar du dessutom denna Robert Reilly? http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Reilly Jag har lärt mig en sak. Man ska ALDRIG någonsin tro på vad en icke-muslim säger om Islam. Aldrig någonsin. Jag tror bara på vad Koranen och de godkända haditherna säger. Sharia talade vår profet om. Det var ingen grupp som kom på det i efterhand. Du har dessutom ingen koll på vad Jihad innebär heller. Var ska man börja?...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?