Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forsblom #14. Det är självklart att muslimer måste tillbaka till sin källa. Jag håller dock inte med att muslimer behöver en "renässans". En "renässans" vore Islams död, liksom som det var Kristendomens död tidigare. Renässans, eller reformering som sionisterna kallar det, är det minsta muslimerna behöver. Muslimerna måste återvända till profeten Muhammeds frid över honom principer och livsval. Det är där Islams källa är. Islam bör återvända, inte utvecklas. Utveckling idag innebär sionistiskt inflytande. Jag tycker att du ger en felaktig bild av hur muslimer i allmänhet ser på Usama Bin Ladin. Sanningen är att ingen kände till honom före elfte september 2001. Efter dådet lyckades han aldrig bygga upp popularitet då al-Qaida till synes enbart mördade muslimer. Vilket de gör. Al-Qaida är ingen islamistisk organisation. Det är en sionistisk sådan. Al-Qaida har angripit nästan samtliga av världens muslimska stater, utan att ens berört den sionistiska regimen Israel. Islamism representeras inte av al-Qaida. Om du vill veta vilka de riktiga islamisterna är, studera då sionisternas propaganda. De riktiga islamisterna är de som mördas, förtrycks och sanktioneras. Jag talar om palestinska motståndsmän, Hizbollah och Islamiska Republiken Iran. Där har vi riktiga islamister. Al-Qaida och övriga wahhabiter är allierade till sionisterna och Israel, och söker inget annat än att utplåna Islam. En sådan person kan väl knappast vara en islamist...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?