Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#14 pal84: Din sista fråga får jag väl anta att det är d i n personliga tolkning av Palestinafrågan: "median inte rapporterar den kompletta sanningsbilden av denna händelsen" när du anklagar Staten Israel för etnisk utrensning samt att Palestina är citat "ockuperad av ett främmande folkslag"... År 1948 är ett årtal och Bibeln är en utmärkt bra skönlitt. bok. Även Koranen förstås. I dessa får man reda på att olika och många etniska grupperingar har levt sida vid sida i årtusenden. Men det ska erkännas, "Guden" i böckerna drar sig inte för etniska utrensningar. /// Situationen i Palestinaområdet har pågått alltför länge och är infekterad. Helt klart. Men det blir absolut inte bättre av att den ena förhandlingspartnern säger till den andre "det är mitt land för det står i Koranen" och den andre svarar med: "nej, det är mitt land för det står i Bibeln"... Båda böckerna är skrivna av människor och Hc-klassat...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?