Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Andreas: Nej, jag blir inte arg, men uppfattar er även "tappade bakom en vagn"... Oj! vilken synnerlig empatisk sida du uppvisar i #87, #88 #89! Ni inom EAP lever kvar i den "franska revolutionens tidevarv" då man trodde att man kunde s k a p a "jämlikhet och rättvisa" - trots att de individuella skillnaderna är många och m å s t e så vara för Homo Sapiens överlevnad. De med även lite historiebildning vet ju vad som hände och vad den diktatoriska "rättvisan och jämlikheten" gick ut på under den franska revolutionen. Det var inte för arbetarnas primära behov man kämpade för. Det gör ni inom EAP heller inte nu! /// Inom EAP tror man på ohämmad tillväxt och skiter totalt i naturen, om människans del av och i den. Även jag skulle kunna instämma i: "Om jag skulle reinkarneras, skulle jag vilja komma tillbaka som ett dödligt virus, för att kunna bidraga något till att lösa överbefolkningen." Andreas: Panepedemier pga av överbefolkning, människor som därför tvingas bo för tätt med även tamdjuren, är en verklighet. Inte en illusion.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?