Valt inlägg:
#85 Jag menar Prins Phillip, Hertig av winsor. Den engelska drottningens fru! Han och Prins Bernard grundade WWF som är ansvariga för många människoliv då de stoppar nödvändiga infrastrukturprojekt. Du menar väl inte att du inte vet att människor svälter och dör av sjukdomar p g a bristande infrastruktur. WWF mål är att reducera världens befolkning till 2 miljardär. Läs deras hemsida: de säger att jordbruk är ett miljöproblem. JAg trodde att problemet var att människor inte äter tillräckligt för att överleva. Det komiska i tragedin är att samma människor som blir arga när man kallar de folkmördare, en sekund senare säger att vi måste folkmörda. För naturens skull. Nürnbergkriterien för folkmord är "paraphrase": en politisk handlinmg som syftar till att reducera en befolkningsgrupps tal. WWFs mål, eller? Kungen ledar WWF, Hence: Han är en folkmördare. Försvara det om du vill, du har yttrandefrihet. Men ljuig inte: Han dödar. HAn kanske inte fattar det, men gör det lika väl. Nürnbergkriterie nummer 2: Visste, eller bort veta. Och sen till hängning. Jag förespråkar inte att vi har nya Nürnbergrättegångar, men om vi gjorde om den processen skulle den villiga monarken hänga högt!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?