Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nej, det förstår jag, men vi kan väl inte bestämma över privatlivet i hovet? Mycket frågor när det gäller hovet,kan man förstå. Man önskar att vi granskade vårt eget liv på liknande sätt också. Då kanske många skulle få ordning på både sin ekonomi och sina nöjen? Sverige är ju numera ett riktigt partyland. Spriten flödar, folk är stupfulla i olika såpor, knullar runt helst med alla i serien och ligger sen och spyr på bästa sändningstid. Det anses normalt i Sverige. På tv mobbar man ut folk öppet, släpper kaniner på dem veckovis och ger dem kalkonutmärkningar. I Sverige går allt för sig numera. Frågar du de unga, säger de bara att det är normalt. Vi säger att Sverige är en demokrati, därför kan man inte förbjuda något som helst Allt går an. Vi har inga gemensamma hederskoder. Eleven får skrika emot en lärare i skolan, för det anses inte fint att vara lärare längre. Om jag var lärare, skulle jag sätta ner foten.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?