Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#14 Jorå, artikelförfattaren vet, att många svenskar vill ha en kung eller"knug" som de skämtsamt kallar ämbetet. Jag med min enkla filosofi, kan se, att kungen visst kan ha varit otrogen, en spilevink, en tyrann hemma, en dyslektiker, en barnslig typ.....................mycket att hålla reda på, men jag vet även, att om vi ska få monarkin att fungera, vilket jag tror kungen och drottningen samt barnen gör sitt bästa att förverkliga, tills vi får ett annat stadsskick, så får vi sluta att förlöjliga det stadsskick vi har. De är ändå människor, rätt väluppfostrade också och bör bemötas med mer dignitet, men även kritik, som inte är snaskig. Otrohet! Pytt! Läs historien om vad folk sysslade med på Honore´Balzaks tid! Tycker ni att man ska smuggla in laxermedel på slottet och sätta arga vakthundar utanför toaletterna? Blir det en bra hämnd på dumma monarker?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?