Valt inlägg:
#109 CMO, även om jag knappast tror att du kan leda i bevis att det "gång på gång visat sig" osv, så kan jag tro att de med den värsta bögnojan lider av en inre fruktan för att de eventuellt själva är homosexuella. Din följande poäng, att detta projektiva psykologiska beteende även bör kunna upptäckas hos dem som skräms av, och även starkt varnar för, vad kapitalismen i bl.a. USA ställer till med, bör inte utan vidare viftas bort. Tvärtom, här kan det visst finnas sura rävar med en girig längtan efter makt och pengar! --- CMO, efter att jag följt ditt reaktionsmönster angående en speciell människotyp, som med din egen vokabulär förslagsvis kan benämnas muppifierade truthare, så inställer sig osökt frågan: Ser vi kanske även hos dig en analogi till den av dig anförda bögskräckslogiken? Varje gång du hädanefter kallar mig för mupp så kommer jag att hysa medkänsla istället för irritation. Jag borde ha insett det tidigare. Tack för att du uppenbarar det självklara.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?