Valt inlägg:
Dag:Pappas psykiska diagnos på mentalsjukhuset var psykopat o han var en klockren sådan.Ja det finns flera kvinor som begår övergrep på barn än man vet om.Nycklen heter ju tillgänglighet o fram till dagens unga generation har de allra minsta barnen varit kontrollerade av kvinnor.Mödrar.fröken i skolan.dagis,barnflickor.
Min fostermor var helt avskärmad från andra människor o tillbringade dagarna ensam med mig i en liten etta höst,vinter o vår.Där hon blev hysterisk av allt jag gjorde som kunde vara olydnad.O jag försökte förutse vad hon skulle kräva men eftersom hennes förvirring tilltog hon var till åren kommen var det svårt att klara det.Min fosterpappa löste det genom att dels sova hos arbetskamrater,dels aldrig vara nykter när han var hemma.Jag förstår honom men tycker ändå att han svek mig:han kunde sett till att få mig ur huset.På sin dödsbädd jag skötte honom hemma de sista 4 månadernaåterkom han alltid till det o bad mig förlåta.O eftersom han trodde han skulle hamna i helvetet o hade en fruktansvärd ångest Han var inte ond men svagheto feghet utvecklas ofta till att man gör onda gärningar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?