Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#45-47 sunny fri, tack för ditt mod att berätta öppet om det mycket svåra. --- I mitt fall var det min adoptivmoder som var pedofil. Och jag har som du ägnat enormt mycket tid till att söka förstå varför. Det finns gemensamma drag mellan henne och din far. Den totala oförmågan att känna in en annan människa. Allt gick ut på att kontrollera. Hon var fylld av skräck från sin egen obeskrivliga uppväxt men hon ansåg att man skulle bita ihop och lämna allt svårt bakom sig. --- Jag tror att hon helt saknade kontakt med liv. Liv i mening av känslor. Barn är liv. Och det är liv pedofilen är ute efter. Pedofilen är en sann vampyr. Utan barn att hämta liv ur svälter han/hon ihjäl. Därför blir han/hon lika hänsynslös som den som håller på dö av brist på mat och vatten. Han/hon ger sig själv rätt. Pedofilen är en äkta psykopat. Beräknande, hänsynslös, full av lögn och självrättfärdigande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?